Mobil hírek - Tömeges SMS küldés - kampány

Újdonságok, érdekességek a mobiltelefonos kommunikáció és az internet technológia világából. GSM - SMS - IT - Online marketing - Fejlesztések

marketing kampány

Mobil marketing kampány: az okostelefon-felhasználókat célzó direkt reklámtevékenység. Legeredményesebb eljárása az SMS-kampány: tömeges SMS küldése ügyféllistára

Elérhetővé válik az iPhone

iPhon okostelefon SMS küldés

Iphone-ok elérhető áron

Jó-e, ha egy presztizsmárka olcsó készüléket kínál?

Új modellekkel bővül az iPhone és az iPad kínálata. Az Apple hallgat a marketinges szakembereire, és megpróbálja kitölteni a piaci réseket. Az olcsóbb szegmensekben a vásárlókat nem kell győzködni az iPhone erényeiről, mindössze számukra is elérhető áru készülékeket kell kínálni. A vékonyabb pénztárcájú vevőknek elég egy jól megfogalmazott tömeges SMS-t küldeni, és máris sikertermékké válhat az iPhone SE.

A 4 hüvelykes telefont az Apple az iPhone 5S utódjának szánja, de kisebb méretben és lényegesen olcsóbban érkezik a csúcskategóriás élmény. Az új készülékek mellett bemutatták az iOS 9.3-as operációs rendszert is.

Csúcskategória megfizethető áron

Az új okostelefon külsőre teljesen megegyezik az 5S-el, a ház külsejéhez nem nyúltak a tervezők. A képernyő és felbontása a 6-os iPhone-hoz hasonlóm természetesen a védjeggyé vált nyomás erősség mérés nélkül. A belsejében valódi meglepetés rejlik, az Apple A9-es szív dobog a telefonban. A cég saját mérései szerint az Iphone SE kétszer gyorsabban működik az 5S-nél. A PowerVR Series7XT GT7600 grafikus kártya pedig elméletileg háromszor gyorsabb sebességre képes.

Adatkapcsolat területén a következő a helyzet: LTE modem Cat 6 helyett csak Cat 4-et kapott a telefon, tehát 150 megabites letöltési sebességet nyomhat. Wi-Fi terén megjelent a 802.11ac támogatást, legfeljebb 433 Mbps átviteli sebesség mellett, és természetesen a Bluetooth 4.2-es verzióját is beépítették. Az Apple számára fontos piacok miatt az NFC, ezzel együtt pedig az Apple Pay támogatás is bekerült az iPhone SE funkciói közé, így használható a készülék mobil pénztárcaként is.

Kérdés, hogy az olcsóbb készülékeket hogyan fogadják a vásárló tömegek. A készülék 250 dollárral lesz olcsóbb a 6S-nél, azaz 400 dollárért lehet majd hozzájutni.

Olcsóbb okosórákkal is kedveskednek

Az Apple az okosórák árát is csökkenti, így mostantól 300 dollárért már hozzájuthatunk egy ilyen kütyühöz. Egyes vélemények szerint az Apple árcsökkentéses marketing kampány stratégiája annak a jele, hogy nem eléggé népszerűek az okosórák a vásárlók körében. Kérdés, hogy az olcsóbb árak, az új szíjjak és a tömeges sms kampány elég lesz-e a termék sikeres eladásához. (tovább…)

Share

Új gombok a Facebookon! Mégsem lesz „nem tetszik”

Facebook like üzenet emoji

Az új emojik az üzenetküldéshez is.

Hajnóczy Soma már varázsolt az új emojikkal

Több éves várakozás és fejlesztés után megjelentek az új „like gombok” a Facebookon. Mark Zuckerberg sokáig gondolkodott azon, hogy legyen-e „dislike” azaz „nemtetszik” gomb, de végül nem lett.

Like-oljuk a szomorú eseményeket?

A Facebook szép lassan életünk megkerülhetetlen részévé vált. Sok fiatal az SMS küldés helyett is a közösségi oldal üzenetküldő rendszerét használja. Annyira a hétköznapjaink részévé vált, hogy már minden életeseményt itt osztunk meg, köztük a szomorúakat is. Az alap felhasználó nem tud elmenni egy bejegyzés, egy üzenet mellett anélkül, hogy ne reagáljon rá. Már régen egyértelmű volt, hogy a like vagyis a tetszik nem jó reakció arra az üzenetre pl: „Elromlott a telóm! Nem kapok SMS-t!”. A tragikusabb életesemények esetében ennél is sutábbnak tűnik a „tetszik-elés”.

A Facebook most bevezette az új „like gombokat”: Like, Love, Haha, Wow, Sad, Angry. Magyarul talán így tudnánk lefordítani: Tetszik, szeretem vagy imádom, vicces, hűha, szomorú és dühítő vagy mérges. A gombokat a Facebook vezető dizájnere, Julie Zhuo tervezte.

Fogalmazhatunk úgy, hogy a józan ész győzött akkor, amikor úgy döntöttek, hogy nem lesz „dislike” vagyis „nem tetszik” gomb, hiszen a Facebook alapvetően egy pozitív üzenetet közvetítő közösségi oldal, melyet tömegek használnak és csak a trolloknak lehetne a kezében egy új eszköz.

A szolgáltatás még nem mindenkinél elérhető, de ez nem függ az országtól vagy a felhasználó nyelvétől. Vélhetően hamarosan mindenkinél megjelenik, ezért nem kell külön tömeges SMS-t küldenünk.

Varázslat a like-okkal

Még jóformán „meg sem száradt a monitoron a pixel” az új gombokon és a népszerű magyar bűvész már varázsolt is velük. A YouTube-on i s megnézhető videóban varázsolja el az új hangulat- vagy reakciójeleket. Soma a trükk végén megmondja, hogy melyik jelecskén van épp az ujjunk. Nem azt mondja meg, hogy melyik jelecskét választottuk, hanem azt, hogy a trükk végén hol állunk. Ez egy ügyes marketing fogás volt Soma részéről.

(tovább…)

Share

Újdonságok a mobilpiacon

SMS kampány mobiltelefonon

Mindig láthatóak az SMS-ek

A Samsung és az LG is az energiatakarékos, állandó SMS üzenet megjelenítésen dolgozott

Mintegy „véletlenül” egyszerre lepleződött le a Samsung Galaxy S7 és S7 edge okostelefon, természetesen ez a szokásos marketing reklám kampány részének tekinthető. Nem sokkal később az LG is csepegtetett némi információt február 21-én bemutatásra kerülő G5-ös modelljükről.

Az okostelefon piacon új innovatív megoldást vezet be a Samsung és az LG is, melynek neve „Always On Display”. Ennek lényege, hogy az elmulasztott hívások, SMS üzenetek és e-mailek folyamatosan láthatók lesznek a telefon képernyőjén, miközben a mobiltelefon minimális áramot fogyaszt.

A Samsung Galaxy S7-ről érkező hírek meglehetősen lassan csordogálnak. Az szinte biztosnak látszik, hogy vízálló lesz a telefon. A gyártó számára állítólag Indiában készítettek vízálló mikrofonokat, melyek segítségével az SMS üzenet küldése sokkal egyszerűbbé válik. A tömegesen gyártott megoldásnak köszönhetően elég lesz bediktálni az SMS szövegét, melyet a telefon automatikusan felismer majd.

A komoly újdonságnak számító Always On technológia nem teljesen előzmény nélküli. Korábban a Google már kísérletezett Active Display és Ambient Display megoldásokkal. A mostani technológia, melyet az LG és a Samsung is alkalmaz, azért egyszerűbb, mert nem kell külön a telefon mozgásérzékelője előtt bűvészkednünk, hogy megjelenjen a mobiltelefon képernyőjén a tömeges marketing SMS, melyet kedvenc szolgáltatónk küldött. Az aktív kijelzőről szóló szabadalom az OLED panelokon működhet, hiszen az IPS technológiával szemben, ami néhány pixel kedvéért bekapcsolja az egész háttérvilágítást, az Always on Display rendszer kikapcsolva tartja a nem használt pixeleket, így jelentős energia megtakarítás érhető el.

Tömeges SMS is mindig látható

Az LG G5 üzenet panelja

A következő hetek során a Samsung és az LG még sok apróbb információt fog csepegtetni a marketing kampány során, melyet az új mobiltelefonok bevezetése előtt folytatnak. Mi figyeljük ezeket és amint olyan tömeges SMS érkezik, mely az üzenet küldés módjairól több információt tartalmaz, azonnal megírjuk. (tovább…)

Share

Ha Windows 7-est használ, megváltozik az élete

Windows marketing kampány üzenet mobilokra

Kötelező lesz a szoftverfrissítés.

Kötelező frissítés jön a Windowsos PC-kre és okostelefonokra

Korábban csak a Microsoft marketing kommunikációjának vélték sokan azt a bejelentést, hogy ingyenes és kötelező lesz Windows 10-re váltani. Február folyamán azonban mindenki megtapasztalhatja ezt, aki komputeren, laptopon vagy mobiltelefonon Windows 7-es vagy 8.1-es operációs rendszert használ.

A Microsoft belekezd szoftverfrissítő kampányába

Ahogyan korábban a frissítések letöltése után az óra mellett megjelentek a kis ikonok, melyek a Windows 10-re váltást reklámozták, most hasonló módon fog az egész rendszer automatikusan frissülni. Valószínűleg nem mindenkinél azonnal zajlik majd a folyamat, az egész akció több hétig is eltarthat – írja a hwsw.hu cikke.

A telepítés azoknál fog elindulni elsősorban, akiknél a Windows frissítések letöltése és telepítése automatikus-ra van beállítva, általában ez az ajánlott beállítás. Feltételezhetően a felhasználó leállíthatja a telepítést, ha észreveszi azt.

Akik elégedetlenek a Windows 10-es rendszerrel, 31 napjuk van arra, hogy visszaállítsák a régebbi verziót, a rendszer ennyi ideig őrzi meg a korábbi lemezképfájlt. Rossz hír, hogy ha gépünk úgy van beállítva, hogy töltse le a frissítéseket, de a telepítéshez kérjen engedély, akkor ebben az esetben, ha letiltjuk a 10-es telepítését, a merevlemezen továbbra is ott marad a több gigabájtos telepítőfájl.

A Microsoft agresszív marketingstratégiája kétélű fegyver. Egyrészt rávehetik a felhasználókat tömegesen, hogy frissítsenek az új rendszerre, de rengeteg szerződéses üzleti vállalatnál komoly gondot okozhat, ha automatikusan elindul az új Windows telepítése. A kampány sikerét csak egy SMS kérdőív küldése tudná bizonyítani pontosan. Az előzetes marketing felmérések alapján, a NetMarketShare adatai szerint a PC-k majdnem 12 százalékán fut az új rendszer, míg a mobiltelefonok piacán, az okostelefonokon futtatott operációs rendszerek között, jelentősen visszaesett a Windows aránya. (tovább…)

Share

Motorola. Új fejezet, vagy egy márka halála?

mobiltelefon: motorola logó

Változik a marketing logó

Hivatalos blogjában kommentálta a cég a Motorola márka megszűnésének, rebrendjének hírét.

Hónapok óta foglalkoztatja a Motorola mobiltelefon híveket az a hír, hogy megszűnik kedvenc telefon márkájuk. A korábbi hírek szerint egy marketing kampány keretein belül a Lenovo cég visszavonultatja a márkát és ezentúl csak a Lenovo és a Moto márkanevek szerepelnek majd a reklámokban.

A Motorola blogjában megjelent üzenetben a cégvezetés jelentősen árnyalja a képet. A hivatalos állásfoglalás szerint nem szűnik meg a Motorola Mobility, sőt éppen hogy nagyobb jelentőséget kap a Lenovo cég okostelefonjainak tervezésében, arculatának kialakításában. Kitérnek arra, hogy a Motorola márkajel megmarad, csak dizájnváltáson esett át. Ezentúl piros alapon lesz látható a fehér „M” betű. A Lenovo is elismeri, hogy a mobiltelefon gyártás kezdeteitől a piacon lévő gyártó mára ikonikussá vált, és a megbízhatóság szimbóluma.

A posztból azonban egyértelművé válik, hogy mostantól a „megbízható és kiforrott Lenovo márkát” helyezik előtérben a marketing kampányok során.

A Motorola 1929-ben jelent meg a híradástechnikai termékek piacán. Az informatikai termékeket is gyártó cégből 2011-ben vált ki a Motorola Mobility, a mobiltelefonokat gyártó üzletrész. Valójában ekkor szűnt meg a Motorola Inc. A jelenlegi üzleti modell 2014-től él, amikor a Lenovo megvette a Google-től az okostelefonokat gyártó üzletrészt.

Eredetileg a Motorola Inc. beágyazott számítógép rendszereket, mobil telefonokat és rádió adó-vevőket gyártott. A legtöbb ipari szegmensben továbbra is vezető márkanév marad, melyre alapozva indítja a cég marketing reklám kampányait.

motorola csomagolás - okostelefon

Motorola doboza a reklám logóval.

A jelenleg forgalomban lévő telefonok közül a Moto X Force a cég zászlóshajója, mely egy felsőkategóriás okostelefon. Az európai Druid Turbo 2 nemzetközi változata ez. A kiváló paraméterekkel rendelkező készülék a hanghívások és az SMS küldés területén természetesen első osztályú szolgáltatást nyújt, de a Motorola tökélyre fejlesztette ShaterShield technológiáját, mely birtokában kijelentette, hogy egy törhetetlen mobiltelefont gyártottak. A technológia lényege, hogy az üveglap 5 rétegből áll, melyet fémkeretbe szereltek.

A Lenovo-Motorola készülékei már 2,85 amperes szupergyors töltővel kerülnek forgalomba.

A mobilaréna.hu tesztje az új Moto X készülékről:

Értékelés: Motorola Moto X Force
Külső
Ergonómia 8 pont
Anyaghasználat 9 pont
Összeszerelés minősége 9 pont
Kijelző mérete, minősége 9 pont
Belső
Kezelhetőség 9 pont
Sebesség 9 pont
Szoftver rugalmassága, bővíthetősége 10 pont
Felhasználói felület élménye 8 pont
Alapfunkciók
Hangminőség, vételi stabilitás 9 pont
PIM funkciók 10 pont
Adatkommunikációs képességek 10 pont
Multimédia
Vizuális 7 pont
Audio 6 pont
Egyebek
Üzemidő 8 pont
Ár/érték aránya 7 pont

(tovább…)

Share
Mobil hírek - Tömeges SMS küldés - kampány © 2016 Frontier Theme
Gombok újra
Gombok félre